Monday, January 30, 2012

ketot tak berbulu

BULU..
cecite nie tok sape yang masih belum berbulu mahupun yang belom mencapai ketinggian impian.. atau berat badan ideal.. ye!!! anda lah orang tuh.. tuh payah nak nyorok belakang tiang la nampak jugak perut tuh boyot..

bro,, gua bukan mau mengutuk
baru-baru nie gua jumpe mmber gua yang  sekelas ngan gua 4 tahun lalu.. gua silap.. dulu gua pandang rendah kat dye..

gua kiri,, dye kanan
tapi lepas 4 tahun,, kitorang jumpe balik di dataran pahlawan,, bukan sebagai pahlawan.. sekarang dah terbalik.. gua terpakse memandang tinggi beliau.. memang tak ada lelaki setinggi aku, tapi yang lebih,, tinggi,, banyak..^^

bro,, pinjam gambar
kpale gua kini senang disiku.. ape tips yang bole dikongsi ye?? senang jeh,, sebelom tido pergi bergayut.. walaupon tak betul,, kite iyekan ajelah.. jage hati kawan punye pasal.. kalau orang dalam banjir pon boleh bergayut,, kao biler lagi?? sampai biler?

ler,, skali gayut macam nie..

tapi masalahnye dye nie jenis tak BERBULU.. tgok kaki waoo :O licin.. kalau-kalau semut lalu pun boleh tergelincir.. pencuci muke ku pon tak dapat melicinkan muke gua macam kaki beliau.. dan tibe-tibe gua rase geli macam gay pulak biler gua bace balik ape gua tulis nie.. buang tebiat ke ape??  kire muke beliau clean face,, takde misau jambang janggut sume.. tapi dalam usehe tuh.. tunggu lagi 4 tahun la gua nak tgok jadi ape plak kan.. maybe jadi macam...

erk,, yang nie comel sangat,,haha

p/s: cukup bersyukur dengan diri korang skunk??

21 comments:

Cik Aini Lavender's said...

yo lah...bersyukur sgt2,even x cantik,x pandai,x kaya tp sekurangnya hidup bhagia..x mnyusahkan org =)

Shida Irni said...

Bulu bulu jgn ckp la mer, geli der -.-

AMALINA YA'AKUB said...

dtg singgah....... apa ni bulu2.. geli deh.. hahhaa...

myra azraff said...

aku pon rendah gak..tapi yg suka pandang rendah mmg aku tendang..haha..*sori ayat ganas.

Muhammad Haziq said...

wahhh!! dah pasal bulu pulak!! gahahaha
2 in 1 bro^^ wahahaha
budak town!!!

محمد شهريل القنيطري said...

haha..lawak lah entry ko..btw awal-awal aku baju tajuk tu ingt kentot tak berbulu..rupanya ketot..adoi pttlah pelik ja..

:: Cik Nur :: said...

berbulu ni ade org2 dia juga..ikut hormon seseorang kot..hehehe

apepun bsyukur..:)

akuamir said...

haha,, sori2,, ade yang geli,,hahaha..
yup,, ikut hormon seseorang.. nak cakap bahase bio da lupe pulak,,hhee

Lea Isnawi said...

dh besor2,dh tak tinggi dh

terbantut dh

Lady Milo said...

yang penting sihat... beso-beso tak sihat nak wat per....kan.

akuamir said...

lea-->> kalau kurus napak tinggi juga

lady-->> yup!

e-lyana said...

wahh, amir nak jadi mcm 2 ker?
heheheee
comel jewp yg last pic 2 ea ?:P

EZAD AMIR said...

aku pn mengalami sindrom kaki kurg bulu...hak3...

HeNRieTTa JoSe said...

xkuasa nak gayut kat public phone masa banjir camgitu...

hehehe....alhamdulillah...diri ini tinggi, cam cukup sifatnya...

akuamir said...

lyana-->> haha,, comel sangat,, taknak lah.. :p

ezad-->> sindrom??haha

henry jose-->> bagus2 lah,, :D

Anonymous said...

hehehe..ada2 je..en.amir nie..hehehe..lawaknya...^^..(by nasha sanza)

Nurul ain said...

alhamdulillah bersyukur sangat... ***gmbr akhir sekali ITU COMELLL...

akuamir said...

nasha-->> :)

ain-->> alhamdulillah,, nak jadi macam dye keh?

SnowladieS said...

lelaki ade janggut esem :p tibe2 hahaha

akuamir said...

haha,, betul lah tu kan.. tapi kalau janggut kambing bersepah tuh tak jugak=_=

Arina Shamsul said...

hahaha..bab gayut tu yang lawak tu..hhihihi