Saturday, December 31, 2011

penutup blog ku.. *2011

SALAM akhir tahun.. harinie gua macam suri rumah tolong alih perabut2 rumah nie,, nampak tak komputer gua dah beralih sebelah stor!! ini ke tempat tahun baru??



**************

bulan nie,, genap staun aku buat blog.. so,, aku rase nak tutup lah post tok tahun 2011 nie.. klo cucu cicit aku yang bace nie,, korang pe khabar skunk?? mase skunk lagi atuk dah terpkir korang tahu,,haha.. sepanjang staun nie nak review balik la memori2 tahunan jap.. zasss....





punks not dead kat bandar

t-shirt round neck ;)

wayang ke download?? ':)

done SPM :)

kristmes staub lepas dah! :)

stunami :(

pulau bermuda.. :)

tahun bile bole hang macam nie??

perkhemahan sorok2,, :)

ag-ian datang melaka! :)

terakhir! :(

my class!!! :)

banyaknye!

huuu,,, ckopla kot kan... besok hari baru datang.. :) rezeki baru.. gurl baru






p/s: bye2 blog!

14 comments:

Cik Ai said...

a'ah...hopefully u get what u want.yg 'girl baru' tu x terkecuali tau =p

Anonymous said...

aik kemain entry dia^^

Shida Irni said...

Semangat ko ea ?

Noor Maizan said...

happy new year bro :)

akuamir said...

@lavender--> eh eh,, perasan je tang tu,, kan dah ade potong2 tu,,haha..

@janna--> memang lah tak main,, ;)

@shida--> hihi,, semangat la,, banyak bnde na buat nie

@mai--> happy new year too

dear yayah said...

nice.. cntik pic.

Semut Senyum said...

singgh sini dari blog abg ben..

suke dgn statement atuk tu.. =)

Fizfai said...

hepi new year jgk~

Muario said...

good luck dgn life ko shbt =)

hatiAMIRA said...

hai . mira dtg dr blog abg ben . nice blog .
selamat tahun baru yee .

Firdaus Osman Sawadi said...

Good sweet old memories wit u lah bro... ha-ha, and HAPPY NEW YEAR!!! too..

akuamir said...

@dear yayah--> tanx!

@semut--> tanx lawat,, tabik abg BEN

@fiza--> :')

@muar--> kau pown good luck denganPLKN kau YA..!!

@amira-> abg BEN lagi?? wau,, tanx!

@FOS--> simpan lah semua memori jangan dibuang..:')

fyka shafie said...

saya malu la nak comment tapi saya comment jugak. happy new year haha peace^_^v

akuamir said...

ya,, happy.. :)

-peace no war-