Tuesday, December 13, 2011

happy bestday dan maaf lah.. ;(

11/12/2011
hari tu hari jadi g-ja, pagi tu dye da kol aku,, ohh terharu!!! ceh,, mane datang,, dapat kol free baru na ingat kol orang,, hha.. tapi sebab kan aku tengah dalam kete, tengah isi minyak kat petronas,, aku tros cakap bye, letak.. tut.. tut.. tut.. (bukan mencarut,, tp bunyi panggilan putus)

***************

malam tu dye kol balik,, dan mcm yg dijangke,, aku antare yg terakhir lah dye kol,,, fuuu.... borak punye borak,, ttbe aku TERtanye,, mak kau bagi hadiah ape?? dye diam,, aku ulang balik soklan,, then baru aku perasan sesuatu.. aku tros minta maaf dan tukar topik tros.. dye pown dalam gelak2 yg aku tataw sembunyikan kesedihan atau pown mmg ta dengar aku tanye ape tadi.. ;(




FLASHBACK TO THE FUTURE

waktu tu tah kenape aku tak ingat,, aku terlambat sampai masbuk.. walaupown tak biase(bajetnye),, aku berdiri ah kat belakang.. imam pown kate '' kite sedekahkan bacaan yassin nie kepade ibu kepada norazizah (bukan name samaran) yg baru meninggal dunie pagi tadi..'' ya ALLAH!! begegau jantung aku dengar.. tuhan je tau.. macam2 aku terfikir,, camane lah dye skunk(waktu tu).. yassin aku bace ngan mendalam.. langkah aku menjadi semakin perlahan.. tido tak basah,, mandi tak kenyang.. aku rase sangat kesedihan dye mase tu.. aku msg dye mintak bersabar,, dye kol aku balik,, suare dye dah nampak yg dye tengah sedih,, baru nangis..




SEBELUM FLASHBACK

dye nie antare besties aku lah jugak.. nak2 mase form 4,, satu excel.. homeroom tiri aku.. lagi pown kkndang ktorang nyanyi lagu2 kangen band sesame.. dye sorang kate sedap aku nyanyi,, maybe menganjing,, ta kesa la,hhaa.. paling ingat kat lagu ''pujaan hati'',, sebab penat aku ajar kau lagu tu,, rentak kau lari juga,,haha.. tapi kau minat sangat kan.. hati kau cekal juga,, aku tau kau kuat.. macam kate seseorang tu mase aku kene ujian,, ''ALLAH WOULD NEVER GIVE A TEST TO THOSE WHO WOULD'T MANAGE TO HANDLE''.. sabar lah ya.. AL-FATIHAH untuk arwah ibunya..

????,, g-ja,, effi,, adli (bulat dalam kenangan)
excel 3




p/s: takde jamuan excel lagi eh??




p/s: lagu nie rase nak sampaikan kat seseorang,, hoi,,, bukan g-ja yang penting..

7 comments:

Mohamadazhan.com said...

salam takziah kepada g-ja..moga ruh ibunya dirahmati Allah

akuamir said...

;)
aminn..

Muario said...

ko nk tuju kt spe lagu tu?mcm tahu .. ;)

akuamir said...

'macam' maksud nye tak kan?

sekamar rindu said...

salam...

alfatihah..

Muario said...

tahu ;)

akuamir said...

simpan je lah dalam hati,,haha..