Friday, December 16, 2011

profile FB betukar lagi?? ingat lagi tak profile mase mude-mude dlu camne?

salam satu makhluk,, harinie gua mmg ta puas ati.. yang ini gua ta tahan.. SORRY banyak2,, gua da ta bole tahan.. kalau gua tahan,, konpem terlepas emas nie kat depan komp nie.. kasi kuar melabur dlu..



***************
haaa,, lege,, sori la pepagi perut da buat hal.. maklumlah,, darah mude makan sambal banyak2 pagi tadi.. ?? camne tu?? meh aku terangkan..


hurm,, ta jumpe perkaitan

saban hari,, ade JERK teknologi yang semakin memajukan diri.. FB pown ta ketinggalan tok maju dalam pelbagai bidang mahupun jurusan.. kini,, kacang sudah tidak lupekan kulit,, lembu punye susu,, bukan sapi yg dapat name,, tapi F&N dan MARIGOLD yg dapat name.. nak marah pown tak boleh,, nanti kene jual..

sekarang,, profile FB ku dah betukaq (pekat ''Q;; tu) lagi.. lihatlah perkembangan semase profile2 ku sejak 2010,2011 dan ter-akan datang,, 2012


ye,, mmg dulu aku pakai name JANET CAPUTO,, jangan ta tahu?? :p

tengah 2011,, tepakse jadi cam giini

memule mmg what the heck FB bertukar seyh..!! isk,, sume cakap ta best sampai satu group anti new profile pown tak wujud.. tapi hakikatnye,, bler orang dah terbiase,, rasenye ta effect sangat pown penggune FB nieh,, asalkan notification still berjalan seperti lipas kudung ek.. tapi yg terbaru dan tadi aku discover,, !!?? 


oh my ghost recond!!

tadaa.... its like MS ;p

erk,, theres no undo button,, theres no unlike button,, theres,, theres,, theres only make u wanna tell the world,, THIS IS THE END OF FACEBOOK,, OLD MAN WILL DYING IF THEY SEEING THIS!!..

oke,, over sudah,.. jap2,, ade orang kate macam twitter,, ade kate cam MS,, ade kate cam FS,, agak2,, sape yg benar nieh?? jom tengok sesatu,, sape yang keneee???


oh,, jauh sekali perbezaan ngan twitter

erk,, bang pinjam profile myspace..
hurm,, napak tak ade kelebih kurangan di situ

oh friendster,, pown lebih kurang jerk


so,, madu kat tangan kanan,, racun kat tangan kiri.. the power of dream(honda).. power is in your hand(celcom)..

p/s: bagus cam blogger.com nie,, klo da tgok profile baru,, bole undo,, so aku da undo,, rase cam ta best je yg baru kan,, chill!!

7 comments:

Lutfi Azmi said...

gune google+ la pulak gini.. heheheh

akuamir said...

Haha,, pasal da lupe apakah passwordnye,, aiseyh.. :-)

r-5 said...

haha memang tak best la bro! serabut pale den tengok.. huhu

akuamir said...

ohh,, ade jugak yang memahami penderitaan gua,,bhahaha

Payung kuning said...

erkkk...nsib x tekan..mcm serabut jer fb yg baru..

akuamir said...

alaaaa...
blom cube blom tahuu,,hehe..

saje na pengaruh orang biar tekene jugakk :)

fiey ahmads said...

skang dah tuka lagi..jd time line lah pulak..lagi leceh. haih.
follow sini :)