Thursday, December 22, 2011

you tube menyediekan game?? penggune youtube wajib tahu!!

salam satu dunia harinie gua akan ke maktab,, bukan untuk amek result PMR,, gua bukan dak kecik lagi,, tapi tak besar pown.. so,, sebelum gua meninggalkan blog gua berabuk,, gua na kasi satu rahsie la kepade penggune2 you tube yang semakin berleluase.. sape tak kenal kan,, yg terbaru redtube.. erk,, sori tu sumpah aku ta pena buka..



******************

dalam dunie nie sape tak pena buka you tube??.. k lah,, klo ade yg kurang tahu,, sbenarnye dalam you tube tu,, korang leh main game 'snake' cam dalam handset cokia 3310 tu.. ala,, game turun temurun tu... nak tau kat mane?? dalam video tu sendiri..  tak caye meh tgok nie.. ade tutorial tok beginner,,  :)

1) bukak la www.youtube.com

2)dah tu,, cari la video pape..

3)later,, kkndang internet korunk nie laju sket,, korang bole start game bile ade loading bulatan camnie..


bosan nye loading


4) so,, klo internet korang laju sangat,, sampai tade loading,, korang bole la tekan tros kat tengah,, tmpat yg masih buffering,, so,, mesti ade loading pnye,, walopown sekejap..

5)lepas ade loading tu,, cepat2 tekan 'arrow atas',, cakap melayu nye 'anak panak ke atas' tu,, alaa,, cari la sendiri dalam keyboard,,haha.. 

6)nati loading jadi ulau,, dan,, enjoy your game,, :)


bestnye ulau ,, :)

7) klo ade yg ta jadi,, cube test pause, then play balik,, then mase tu test klo ade loading,, mesti bole pnye..

p/s: korang dapat buat tak?? anything to ask??


14 comments:

Honey Kumicky said...

wa...x tau nie...

hurrmmmmm..

btw..done folo u dear...

akuamir said...

tanx.. cube lah test try,, mane tau bole dapat highest mark ke,,haha..

*eh,, ade ke markah?

NN said...

ada game?? OK BARU TAHU ~.~

ummiP3 said...

wah tq 4 d info...

akuamir said...

mmg adeeee.... dah test keh lom kamu-kamu niee????

ain akasyah said...

ye saya dah pernah main game tu hehe..tak sangke kan kat u tube pun ade game rahsie..btw sy follow cni balik..salam ziarah :)

akuamir said...

salaammmm...

haha,, ade gak yg jumpe game ue penye,,haha..
mmg plekk,, saje tanak kasi bosan klo loading kan,..

Gdsbnga said...

langsung tak penah tahuu . haha . ketinggalan .

akuamir said...

bhahhahaa,, name pown susa na sebut,, gdsbnga,, =,=

Muario said...

aku selalu maen ..

akuamir said...

......
populer ea,, ingat tatau.. ;l(

Anonymous said...

1st time dpt taw youtube ada game...
Ekeekek..tp xleh nk try lg,sbb pkai phone je..line slow...susah.nk bukak blog pn payah sikit kalo xde mode friendly mobile.

Awan Bijan said...

wohohoooo :O

akuamir said...

haha,, ape lah awan jiban.. ;)