Sunday, December 4, 2011

reunion

future time capsule tu bole tahan ke sampai 10 tahun?? ade yang letak minyak wangi dan pelbagai rempah ratus lain,, macam kiub pati ayam maggi tu takdelah.. bak 'pepatah' cikgu faz,, minyak wangi tu pown nanti  bau kepam dah,,haha..

sebenarnye,, bukan capsule tu yang aku na cter.. bukan minyak wangi jugak la kan.. sebenarnye tanak cter pape pown.. k lah,, bye..




tadi pagi,, time tengah berperang (game),, ade org datang.. rupenye mmber ayah aku,, HOHHH!! (sebenarnye ta tekezut pown pasal da biase da orang datang.. ) tp bler aku tanye mak aku,, orang tu rupenye mmber skola renda ayah aku yang dah 33 tahun ta jumpe,, GAAHH!!(ini betul2).. sambil gosok mate,, bersalam lah,,, make terjalinlah bla bla bla...

dalam aku dok tmpat lain,, aku cam tak biase terdengar dengar lah perbualan kan.. cter la dari dlu zaman skola renda dorang.. kalau dulu,, sume takut kat cikgu,, kalau cikgu rotan budak,, balik rumah kalau report cik bapak,, mesti kene tambah rotan.. tapi kalau skunk,, report kat tuan bapak,, mesti tuan bapak na rotan cikgu pulak jadinye.. kalau dlu,, ade gusti 'muhammad ali' lawan je,, mesti satu skola brenti g kantin sokong ye,, wahaa.. best gilaa.. kalau mandi sungai reramai,, naked je.. tapi kalau budak yg baru 7 tahun skunk,, kalau naked,, mesti malu gila.. hahahaa..


nampak yang pakai jam hitam ta?? ha,, yang itu bukanlah ayah aku.. ;)


mesti best an jumpe,, tp maybe da ta dapat borak kencang  macam dlu2 kot,, hahkk..


p/s: kalau dah ditetapkan jumpe,, jumpe jugak..

14 comments:

Nyamuk Terbang said...

terkenang zaman sekolah rndah

akuamir said...

terkenang cikgu skola renda,haha

norlia ghani said...

nak masuk sekolah rendah balik :(

Muario said...

haiii,,dah lama jumpa balek ..bestnye ..xsbr nk jmpe amir 33 taun lagi ..dah beranak pinak ..dgn sape ek??haha :D

akuamir said...

Haha,, doakanlah ngan yg terbaik..

Muario said...

aku tawu ...:)

akuamir said...

Ehh,, ??

Firdaus Osman Sawadi said...

mak bapak aku pun byk citer psl masa lmpau diorang, sdeyh,, mak bapak aku dulu idup susah, skolah pakai duit sndirik,,, sbb tuh aku nak ubah nasib aku skrg,,,, xnak idup susah cam org dului...

akuamir said...

bagus lah,, ;)

Ahmad Farith MY said...

dh lama x jmp kwn lama.nk jmp semua busy..bila dh jmp,camni la jdnye.nnti kite pon camni ek.haha.

akuamir said...

tapi kite hidup baru 17,, klo darab 2,, 34 tahun.. baru same umur ngan ayah aku jumpe mmber dye ue,, wuu.. (sbenarnye 33)

Muhammad Are Zip said...

jagan nagis^^

akuamir said...

=_=

akuamir said...
This comment has been removed by the author.