Tuesday, December 6, 2011

encik mimpi

tadi sedang aku rancak main ngan fesbuk,, oh!media share lah satu video,, video sorang budark kechik nie sore sedap mengalahkan penyanyi cinta muka tembok katenye,,.. =..=,, aku pown confius,, bukan kau je keyh..



dari situ,, nak lebih clear, aku tgoklah melalui youtube,, time aku tgok dye kate lagu cinta muka tembok,, aku tringat pulak lah kat lagu cinta muka buku.. dah teringat cinta muka buku,, teringat lah pulak lagu putus di twitter,, dah cukup populer lagu nie..


dah teringat lagu putus di twitter,, teringat lah pulak kat encik mimpi yang cipte lagu nie,, dah teringat kat encik mimpi,, aku usha la lagu2 kluaran dye yang lain,, jumpe lagu price tag versi encik mimpi,, dengar lah,,hahaa



dengar sampai habis la ;)

dan lalang-lalang aku ushar seni dye,, jumpe lak link blog dye kat stu,, terus la bukak,, bace satu post,, pown post2 dye mesti ade lagu ciptaan dye,, haha.. fun!! terus lah aku follow .. misteri tol sape encik mimpi nie,, name dah macam encik kacang dah.. herk..

p/s: bagus juga oh! media akhirnya kau bawa aku jumpa encik mimpi,, fening2..

3 comments:

Firdaus Osman Sawadi said...

best sangat ker??? nak tengok tapi internet plak lembab semacam...

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg besh sore budak tu..nynyi lagu ning baizura lak tu..

salam kenal juge..

akuamir said...

hahah,, sejak masuk kat ohmedia,, famos ramai produser cari budak tu,, bhaye btol arh.. ta caye tgok kat you tube,, tgok komen,, ramai nasihat jangan jadi artis,, ape2 lah.. ;)