Friday, December 2, 2011

10 tahun,, tahun 10

SALAM
2 tahun punya cerita,, bukan tahun 2 punya cerita.. banyak sangat,, payah nak di citer kan.. payah ke tak payah nak ceritekan??!! (tak paham!!) tape,, nie bahase tinggi BM.. kalau na citer skali harung mmg tak lah kan.. tapi rasenye aku tinggalkan maktab macam banyak bende tak dapat selesaikan.. cerite takde penghujung,, sedangkan bujei pown dapat diagak mase depannye..

tapi sampai je kat rumah,, banyak gak perubahan,, macam suprise je tok aku yang dah dalam zon bebas SPM nie,, yeayy,, tanx!! cter pasal SPM,, tanak komen pape.. sampai dapat result baru komen soalan bole jawap ke tak,,hehe.. nah,, aku takkan lupe memori 10 tahun pakai uniform sekolah.. SK Saint Aidant (2 tahun) ,, SK Bandar Baru Serting (4 tahun),, SMK Tuanku Muhammad (1 stengah tahun),, SMK Bukit Katil ( 1 stengah tahun),, MRSM Alor Gajah (2 tahun) .. cukup 10 tahun.. dan reunion dak maktab lagi 10 tahun,, huiyo,, lame lagi tu.. na tunggu dak kechik yang darjah 1 tu habis SPM baru reunion semulaa..

cuti nie agenda na blajar kete, keje, buang mase, dan sewaktu dengannye.. :)

         "persahabatan ibarat pasar malam, jiwa anda adalah gerainya,,
                       dan rakan-rakan anda adalah penjajanya,,
              sebelum mereka hadir,, jiwa anda kosong dan sunyi sepi"

9 minit selepas merdeka :)

meja yang menentukan masa depan aku

6 comments:

MuaR said...

tak sangka dah habes sekolah ..:(
aku rindu ..

akuamir said...

setiap pertemuan ade perpisahan kan.. ;)

MuaR said...

memang laa ,,tapi bukan mudah nk berpisah ..setelah dua tahun hidup bersama :(

akuamir said...

Itu baru 2 tahun,,ahakz..

F.O.S said...

sdeyh doe jadik candidates akhir yg keluar dri examination hall, smpai tertinggal cincin aki... haish....!!!!

akuamir said...

datang melaka lah buat baru,, hha :)