Saturday, February 25, 2012

best week around MITC??

*for every 200 likes,, u will win just click here*

allloooo guyss.... ^_^
serius lame giler tak update ta blogwalking,, tapi harinie dah sihat, aku lawat balik korang selagi mampu.. uhuk uhuk *batuk konon konon

* * * * * * * * * *


kedai buku dalam mydin nie ah aku start keje bulan 3 nanti ,, ade pesta buku..

serius lah, aku dah kekok tak ingat na tulis ape dah.. oh ye,, nak bagitau,, skunk nie kat melaka macam2 ade,, sungguh.. kene datang nieh!! 1st ade PC FAir kat MITC,, nampak nie aku dah gune laptop baru, tu yang semangat upbedate nieh,,haha..

dalam MITC


then ade JOM HEBOH.. kat MITC jugaa.. tapi PC kat dalam..




then ade LE TOUR DE LANGKAWI start kawasan berdekatan juga..



lepastuh ade juga ape bende tah,, 1 Malaysia punye.. =_=

28 comments:

maszull said...

assalamualaikum...wah bestnya rasa nak gi Melaka plak...:)

Gdsbnga said...

kalau pegi melaka memang mydin mitc tu laa yang mak aku serbu . HAHA

Nana said...

sape yg jatuh beskal tuu...huhu

Cik Ai said...

wahh...atuk dh kembali,lama giler menyepi..serious cu qendu tau...hahahaha

**btw atuk kat melaka ke?adehh apasal x bgtau pun,bulan lps ai g melaka lah.g infineon caw melaka =p

Arina Shamsul said...

anyonyonyo..amboihhh..ko macam pemberita kan amir..hahaha..wah aku nak gi melaka waaaa..tapi mesti rasa gila orang di sana kan?urm..

alhamdulillah ko dah sihat ye mir,lama tunggu ko muncul.,baru hari ni timbul..ihik.

Mia Adriana said...

Jom bawak saya g melaka.

reenapple said...

Tak pernah p Melaka.. =.=

Miss N™ said...

bestnya..hujung minggu ni jadual amir padatlah ye.. :)
cik nur belum pernah sampai melaka..huhuhu

Siti Hajar Noh said...

melaka memang best pon..negeri terbaik lah..haha

Mishter Izwän said...

aku rndu melake weh,
amir org tuh jatuh. kaw tak tlg.?


P/s: ramai org komen blog aku sbb sumber inspirasi dari blog kaw. . thanks amir

Nurul Aisyah said...

aah...orf tu jatuh...ohoho sian tgk..

betul3..lama dah x update..huuh..rajin2 kan lah uodate ye..hehe.. n selamat bekerja! :)

widiea azira said...

yang terpeleok kt basikal tu ape cer. .haha

aku HaniAsyira said...

penah nampak tempat ni tapi dalam tv jer..

si kiut lavender said...

xpernah g melaka...sadiss kan...


lorh..sapa plakla yg jatuh terguling tuh....0_o

Zehan Ilyana said...

wah nak start keje kat kedai buku..:D

long time no see jugak hehehehe..:D

ariffin mutalib said...

tadia ku singgah kat jom heboh..panas terik..dengan artisnye la sangat kan..tapi fun la..sangat seronok jugak..

Ash said...

Hang sakit pa??syafakallah

Hanamiko Sakura said...

wah! meriah sungguh ^^

ARINAAZMIN said...

semakin merindui MELAKA (=_=') *sobsob*

Muhammad Are Zip said...

warghhh!!! dah update!!wink2

KaK LimAh Si SupiR said...

amir dh keje nt blh laa blnje kaklimah..ahaha :P

iAmCekbolat said...

aku pernah snggah melaka sekali je,hri aku pindah nk blik Kedah.. masok pekan Melaka kjap je.. pstu trus hiwayy.. T_T

serius aku tingin nk pi sneee

Zaza Iman said...

dah lama xprgi sini :)

biela bell said...

haihh..untungla..Melaka tu..coming soon dlm masa terdekat nie nak ke melaka..tapi tak ke sure heboh la..ke sekolah tun perak..erkk.ada ke nama skolah tu kat melaka? hehehe

CikTeddyCorner said...

mane2 laptop baru?huhu

Anonymous said...

untunglah ada laptop baru.
untung lah untunglahhhhh
:P

*tahniah dah dapat keje lain dari keje kat petronas tuh.
:)

Unknown said...

wah, rindu melaka, dulu study matrik melaka, ..kat situ lah tmpat lepak..hehe

Anonymous said...

salam,baru sempat singgah..pernh g MITC sekali je..huhu..dah dapat keje ek..all d best