Sunday, March 20, 2011

AKU PRESIDENT TAK BERIJAZAH (BELUM)







videokeman mp3
Rocketeer – Far East Movement Song Lyrics

Huargh!!!! hurm.. huh!! jam pkol 11.30 pagi?? fuh aku terus lompat dari katil.. then cam biase aku capai handset kat bawah katil,, baru pkol 11.. ceh,, aku trtipu dngan jam dinding yang dah seminggu pown rosak..


siput sedut tol..


eh apsal rilek pulak? beze stengah jam je pown.. dhuha pown sempat lagi klo pkol 11.30 ue ( ta trpkir dhuha pown mase ue)


hurm,, aku sambung baring,, ttbe rase nak meluangkan mase ngan handset yang dah separuh jahanam nie,, peninggalan abg aku.. pepagi camnie dah ade 2 msg?? sape lak yang mencari aku waktu2 camnie,, haish.. 


aku ushar,, rupenye msg dari jambatan HOTLINK dan satu lagi msg dari sorang budak dari mrsm felda trolak.. hurm,, klo na cter pasal dak nie,, bole bukak satu post lagi,, tapi tapelah aku buat rumusan,, cikgu syeikh penat dah ajar sampai habis cerut dye dikerjekan.. dah le skunk ade perise baru, cerut perise masin, ye!! cerut kalinie dijolok dalam hidung,, lebih berkat you know..


berbalik kat dak mrsm felda trolak nie,, aku kenal dye dalam facebook je,, dye add aku,, dye tgor aku kat ruang chat bawah.. (IM).. nak dijadikan crite,, dye minta no aku kat situ,, aku bg jelah.. minat aku kot.. sampai skunk,, ksian plak aku tgok kat dye,, tiap2 hari dye antar msg kat aku,, aku ta layan,, ohh.. jual mahal kate orang,,(giler hape nie??)


dan stiap kali aku on9,, dye akan tegur aku kat IM,, pown aku ta balas sangat,, sebab kejap2 line dye putus,, tensen plak aku na balas ta dapat.. tapi aku plik?? apsal dye macam nak sangat berkenalan ngan aku?? klo aku hand senn bole la aku trime.. ye,, saat ketika aku menaip ini pown dye sedang berIM ngan aku.. 


wau amir wau.. ang ada peminat ke?? ade tak yg pker macam ue?? hahahahaha,, yg pleknye dye LAKI lah,, haha..


oke,, berbalik pade msg tadi,, dak nie dah msg aku awal pagi lagi,, just soh aku bangun.. then aku pown balas lah,,, hui kali ptame aku balas kot,,haha.. ta sampai seminit dye da balas balik.. tap tap tap,, aku pown kate later!!


huh,, then aku tringat plak dak2 silat ngan taekwando bertolak arnie.. aku msg sorang,, 


''dah bertolak ke kota putri??''


aku pown terus rase na lelap balik.. ta sampai seminit gak BZZT,, kejutan handset.


''kota putra lah!! da,, pkol 9.15 camue,, 8,9 malam baru sampai kot''


haish,, 11 jam gak dorang perjalanan.. chit chat chit chat,, last2


''na benti kat stesen minyak nie,, later!''


keje dorang dalam bas bangun tido bangun tido jelah.. pathetic.. pown sempat aku ckap,, cube tido ta bangun2,, istighfar terus dye..


****************
lantas aku masuk zon tade line maxis,, iaitu kat tingkat bawah.. pergh zon nie cam cilatut sket,, klo na msg,, mmg tertonggeng2 pown blom tentu ade coverage.. nasib aku dari umur satu tahun,, kat mane rumah aku,, msti tade line.. nasib baik dalam bilek aku tadi line penuh weyh,.. 

oke,, aku tgok komp,, ayah aku conquer,, terbuntut niat na tgok ape notification,, ape post terbaru dari mmber2 blog nieh.. lepas mandi,, aku dah tros amek komp,, dan macam biase..

************
Besok na balik,, aku tringat plak kelas aku yang malang nieh.. baru aku tringat na beli alas meje,,hahahahaha.. oke,, duit pown aku ta amek dari bendahari,, 
*cilanat punye president,, hap tuih
itu kot dalam hati anak buah aku.. dan ain akan menjerit macam biase "AMIR!! BELI LA ALAS MEJA'',, eh adeke camue?? belom kot..

***************
dirumusankan(rumusan) crite,, aku msg lah AJK keceriaan kelas..

"hoi,, da beli alas meje?? tolong,,, kang bayar pakai duet kelas"

"ko ckap lambat,, aku baru balik dari beli barang,, next year bole?? nie sape??" 

CIPUT,, hati aku mencarut sopan.. dah le ta taw aku sape.. then aku bgtaw lah,, dye pown membalas

"ingatkan sape tadi,,hehe"
aik,, bole gelak lagi?? ape patut aku balas?? sampai skunk ta balas lagi.. cepat bg idea..

*****************
hurm,, malam lepas maghrib tros bertolak ke mydin,, oke,, aku blacklistkan barang yg aku perlu,, TERMASUK lah alas meje untuk satu kelas.. 

"cepat amek barang,, jangan yang mahal" pergh awal2 aku dah kene amaran,, tak de ke naluri keibuan yang mmbenarkan aku amek ape aku nak?? haish,, mengarut..

1st,, aku napak wax,, rm 21,, tapi aku capai minyak rambut RM7,, aku napak deadorant RM14,, aku capai yg RM 7,, baru na pilih berus gigi,, mak aku dah amekkan,, ceh,, tade penutup.. takke kang aku letak bawah katil dalam gayung,, tah2 kuceng buat berus bulu dye ke,, hish!! itu oke lagi,, kalau dak dengki ngan aku buat berus habuk loker camne??

aku terus lagi cari pewangi loker,, napak RM7,, amek yg RM 3,, haish.. baru aku sedar aku telah menjimat tadi.. mak patut bangge mak ade anak macam nie.. then cari makanan,, yg nie sori mak,, aku kebas je,, tanak tgok harge,, bukankah seorang ibu sanggup berlapar untuk melihat anaknye kenyang??hehe

tade kene mengene ngan artikel
napak gambar ue,, tros minat na bace,, macam aku ta taw ko,,hahah..

pasue aku napak cokolat nutella,, RM14,, aku amek yg cokolat ape jename tah RM8,, haha.. adek aku pown dah capai barang2 dye,, mak aku dah capai barang2 dapur,, aku predict RM100++ gak nie,, aku batalkan je lah na cari alas meje ue..

skunk nie ape aku na jawap ngan dak2 kelas?? cepat,, cepat..

hiasan

p/s: ade ke cadangan "kite bako je kelas ue"?? nie kes banyak tgok dvd lah nie

4 comments:

Muario said...

naseb baek la press aku x macam kao ..haha ..

tapi aku sbagai bendahari pun tak betul =="

akuamir said...

haha,, press ko camne ha??
cecite cecite

Muario said...

press aku bese je ..walau kadang2 tak buat keje :)

press gi lawan taekwando :))

akuamir said...

taw taw,, aku tgok tmpa press ko ade bunge2,, wau wau..