Wednesday, March 16, 2011

FLY KE PANTAI PUTERI

Salam,, ha,, post sebelum nie kan aku kate aku pegi rumah fazreen,,kawan skola aku kat bukit katil.. sebenarnye tujuan aku g sane,, ade event.. haha,, ber BBQ,, berkelah,, bermalam kat pantai puteri!! dan yang jahatnye aku pegi sane tanpe pengetahuan parents..  sebab aku takkan dapat klo aku bgtaw..


aku sampai rumah mmber dalam pkol 3 petang,, then mmber2 lain pegi beli2 brang yg tade,, kat tesco.. then aku tlong brsihkan ayam,, cuci2 sket kat rumah.. dpendekkan cter,, pkol 8.30 malam,, dalam 10 buah motor dan sebuah kete gerak dari rumah fazreen menuju ke pantai.. sebenar jumlah 20 lebeh,, tapi ade gerak tgah malam..


sebahagian je
pejalanan nak sejam jugak,, aku pembonceng risau r,, pasal moto yg aku naik nie tade side mirror,,haha.. helmet aku pakai ta bole lock.. orang yg bawak aku lesen L,,haha.. seb bek ktorang gerak awal,, dalam tengah malam ue baru ade road block..


dipendekkan cter,, sampai lah gak ngan selamat,, dah ue mule lah pasang khemah,, bentang kain canves,, pecah arang batu,, bakar arang.. aku rase keje tetap aku pecah arang batu,,haha..


operasi mmbakar
''kite bako je rumah dye''
you see that,, you see that!!
hah,, dipendekkan cter,, sambil ade orang jage ayam ue,, sparuh pegi main bole,, futsal pantai,, dah siap ade tiang gol pown kat pantai ue,.. dipendekkan cter,, then ktorang tgok plak movie,, ade mmber bawak laptop ngan dvd banyak!!


yang sensor ue aurat!!
yang utama: ayam,, mee mee hun,, sos
then,, makan time.. sumpa sedap!!! time ue je dah tengah malam pown.. pasue ade lagi mmber yg baru sampai,, kene masak ayam sndri,, hahah.. then dalam pkol 2 pagi,, main bola balik,, kalinie hamper sume main,, bush sume penat.. 


then dalam pkol 3,, lepak tepi pantai.. pasue lepak kat canvas,, borak2,, gelak2 main ngan application kat handset sape tah.. 


dari kiri: ajiem,, fazreen

siddiq: SBP STAR
ape2 la
meriah
then dorang pegi men ragbi pulak pkai bola sepak,, aku lepak je ngan bob kat kanvas,, sambil lelap2 5 minit camue.. pkol 4.30,, dah ade mmber yang balik,, kene balik sebelum parents dorang bangun dari tido.. then aku rase aku tido sampai pkol 5..

pkol 5 bangun,, aku ngan nawal(dak mrsm berseri),, bakar bare api yg baru,, nak kasi panas sket,, sambil nak bakar kayu ubi ngan ikan.. sejuk giler tido open camue kat pantai.. gggrrr... sampai lah azan,, kat situ ade 3 azan aku dengar,, masjid dekat je,, mudahkan kitorang la..


pagi ue mandi laut jap,, mase mandi ue,, dak2 nie ngorat awek,, dapatlah nombor 2 gadis,, dan mmg trbukti no yg betul!! then kemas brg,, blah!!!

best,, tapi crite dah aku pendekkan,, ta larat la na cter ngan jelas,, hah..

p/s: lepas balik,, aku baru bgtaw makku ape aktiviti malam tadi.. dye kate JANGAN BUAT KALI KE 2..




2 comments:

nawanajib said...

best gilaaaaaaaaaa. :DD
eh jap xleh bela ade ranking untuk org cmmnt =.=

akuamir said...

:)

haha,, baru prasan ke?