Monday, March 14, 2011

MAP,,!!

Salam,, dalam mase kelenggangan danak petang nie,, na tunjuk atau bekongsi sket arh pasal pete berdekatan umah aku.. nak kate pete rumah ta jugak,, pasal center dalam pete nie bukan rumah aku pown.. 



tapi masalah nye,, map nie ta di update,, tawon bler punye nie,, bangunan banyak kosong,, taman aku pown hutan,, mydin pown lapang je,,hahah.. tapi itulah lokasi2 nye,.. bagi yang ta napak ape aku tulis,, pandai2 lah..

kat situ ade MITC,, pusat sains,, masjid,, mydin,, international bowling centre,, seri negeri,, and aku lupe lah klo ade pape yang trtinggal aku ta masukkan.. dan rumah aku yang paling kanan ue,, dekat situ arh,, ta jauh pown.. and belah atas ue jalan sket ade zoo melaka,, mc donald,, taman buaya,, night zoo,, taman rekreasi.. oh ye,, dekat dengan seri negeri ade taman 1000 bunge..



ha,, satu yang peliknye,, aku dekat ngan pusat sains ue,, tapi ta pena pegi pown.. pasue bowling ue lah tempat yang PUM antar budak pegi main artu.. kat dalam ue ade tempat main memanah,, pool,, and some game arh..

hah,, yang mydin ue,, paling besar kat asia tenggara.. hah MITC,, tempat expo2 sume,, masjid ue tempat dak2 sembahyang jumaat mase SUZON tawon 2010 lepas.. ingat lagi mase ue campur2 ngan mrsm lain,, sampai awal,, pasue dak2 tido lah kat tingkat atas.. skali datang imam yg mude,, sume kene marah.. dye tanye,, ''sape ketue kamu nie??!!''.. malu je mrsm,,hahah.. kat situ gak slalu dato' Ali Rostam smayang jumaat..

p/s: jom men bowling..!!



10 comments:

Muario said...

perlu ke cakap kat situ ali rustam sembahyang ?bangga gila ..aku yang sedaerah dengan timbalan perdana menteri pun xsebangga tu ..hehehehe :)

akuamir said...

lah,, perlu ke ko bgtaw aku ko sedaerah ngan timbalan PM??

haha,, tidak ali rostam biase je..

muarHARDskowl said...

=="

terima kaseh amir wat aku bengang ..

anyway spe kao suka ha?

aku tataw ag ..

hahaha

akuamir said...

sebab aku bengang ko kate macam ue,, aku balas lah,,haha..

heh,, suke sape?? aku kene sedar diri,, tp aku ta sedar diri,,

muarHARDskowl said...
This comment has been removed by a blog administrator.
akuamir said...

apsal tawu da??

muarHARDskowl said...

haha ..

kantoi ..cara kao ..

aku twu la ..aku kan stalker ..dun worry ..aman :]

akuamir said...

we need to talk

Muario said...

no need to talk ..

akuamir said...

no money no talk,,
but i have