Saturday, April 30, 2011

SEBULAN DIAM,,AKHIRNYE TERBONGKAR



videokeman mp3
Perfect Two – Auburn Song Lyrics

pergh,, lame dok ta menaip kat sini,, baru habis kem subjek tadi,, tapi nak balik gak,, hape keje lah..


seems to be happy with the good start..


nah,, dah lepas selaras 1 ngan selaras 2,, giler aku tana cakap pasal nie,,
walau lepas 3 pointer,, aku kalah sebenarnye,, (T_-) apakah ini balasan?


oh selaras 2,, aku rase senang je jawab, but then rupenye markah lagi trok jatuh..


dye kate 'jatuh kalinie tok bangkit next exam'',, okee fine!! oh,,tanak ulas panjang,, 

2 comments:

MuaR BuDak sTiLo said...

kalau kao rasa 3-pointer pun da kalah ,lagi la aku yang bawah 3 ..huhu

akuamir said...

aku takot ngan SPM..