Friday, March 18, 2011

SANTAI DI A FAMOSA

Klo aritu aku g main air kat pantai,, arnie main air kat water world pulak,, kat a famosa,, alor gajah.. hoi,, dekat ke dengan maktab??hahah..

tidak,, bukan aku pegi annual diner ue,,
ye,, a famosa nie besar giler,, dalam ue banyak sangat rumah homestay,, banyak padang golf,, ade tmpat main paint ball,, go kart,, kude,, cowboy town,, dinasaur park,, water world,, animal world(safari) and ape tah lagi.. sampai2 je aku tgok ade orang tgah nek gajah ngan budak nek keldai,, haish..

actually dah pena pegi dah tmpat nie,, bukan 1st time r.. aku g ngan family,, ngan sorang mmber aku,, azfar.. pasue ade mmber2 ayah aku skali..


azfar,, misteri
heh,, tanak bercerite sangat,, letak pic je ckop kot..


ade cam pantai sket
mule dari sini,, then aku pown pusing2 through the world..
see that,, see that,, tinggi


nie ade game sket
ini gila,, sangat menjunam,, tapi aku lepas 2 2 dengan aman..
yg atas nie,, azfar gayat nak test,,haha.. pic dari depan ta menakutkan..


i'm make it
hah,, apakah?? internet saya sangat lag skunk,, tanak letak gambar lagi,, ahh.. last2,, kasikan bagai..


ha,, awalnau dah abis mandi
hei,, balik aku tros ngadap komp,, then mak aku ckap,, ''cuti nie mak tgok asek hadap komp je,, tade keje skola ke???!!!''


''keje kene gune komp'' aku balas,, ye KPS aku tidak usik langsung!! T.T


p/s: aku na extend mase cuti lagi bole??



No comments: