Sunday, March 13, 2011

SEDIKIT KEKUASAAN ALLAH

ini bukan filem
Ade ke yang ta bace paper bebaru nie?? klo ade mmg katak bawah tempurung lah ta taw brite.. gempa bumi dengan 8.9 skala ritcher berlaku di jepun dan stunami besar melanda timur jepun..  berjuta kediaman putus tnage elektrik dan banyak kebakaran berlaku,, dalam stunami pown leh terbakar.. sian jepun dah le negaru maju.. seb bek atiqah bachik dah balik malaysia,, klo ta gempa bumi bole rase kot klo jauh dari pantai pown..


aku letak sket pict kesan2 stunami eh..


















hurm,, minta2 la dijauhkan bala2 macam ue,, eh bencane alam macam ue..





p/s: i'm write this at 2.15a.m,, i'm alone,, feel sad,, not about the stunami,, i'm..... just...


9 comments:

muarHARDskowL said...

simpati je yang ley aku berikan kat diorang ..huhu

akuamir said...

baribu mati,, pase ade 1000 lbey kot plajar malaysia,,, dah ue 400 kilometer dari kawasan pantai pown bole rase gegaran kuat,, gilerk arh..

muarHARDskowL said...

kuasa ALLAH ..

akuamir said...

klo al-Quran diturunkan kepada gunung,, nescaya gunung tu tunduk sehingge terbelah dan pecah kerana takut dengan kuase ALLAH..

akuamir said...

itu lbeh kurang maksudnye dalam Quran ke hadis aku ta pasti.

adja shafinaz said...

bukan 9.o skala richter ker ?

akuamir said...

ceh,, yelah,, mule2 8.9,, then katenye bacaan sebenar 9.0,, hey aku da bace,, encik kamal pinda muadzam,,..

adja shafinaz said...

humm, ha'a . sedih gile ! dah la sporting .sempoi habis . tibe2 nk pnda muadzam . . :( then, ktenye pgtue bru kitorng nanti strict yang amat . aduish .

akuamir said...

yeke strict??
hurm,, maybe ade kelebihannye,, tunggu dan lihat keyh..