Friday, December 7, 2012

monyet belaan siapa pula ni?

salam and hai!

ni nak buat report sape punye monyet plak terlepas patu lepak depan rumah wa ni?


tapi seakan akan jinak die ni kan, tak kacau orang patu tak brape nak takut ngan orang, leh posing cenggitu pulak wa nak tangkap gambar die..



mungkin die lapar sangat sampai curi whiskers untuk si TAM, tapi dah nampak tu wa ambik balik lah, berlaku tarik temarik antare wa ngan monyet, hasilnya wa kasi sket lah makanan kucing tu kat die,haha.. pandai jugak die makan..

xoxo :D

7 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

kesiannye die terlepas. belikan la pisang... hikhik

Cik Nur said...

xpe bagi je makan kalau ade rezeki lebih.. :)

dari mana datangnya eh...

CekbOlat-bOlat said...

boleh dukung tak ? wahh hri tu kucing sesat ni beruk sesat .

lepas ni apa ye ? kehkeh

akuamir said...

ade dak taman ni yg bele kot, nak kate dari zoo, jauh sangat pulak, ahha

zila manaf said...

sweetnye dieee tlg peluk cium dia utk kami semua hoho

aku HaniAsyira said...

tersesat nih dari kwn2 dia.. sok2 tgk2 penuh dpn rumah dgt monyet sbb dia bgtaw kan dia makanan kucing sedaaapppp..

akuamir said...

haha, rasenye die takde kawan, belaan orang ni, ade tali pinggang die pakai