Thursday, December 23, 2010

wayang!! perlu support ke cter melayu??



Assalamualaikum salam sejahtera..:)
nak selingan sket ngan hari2 aku mase cuti nie.. sebenarnye aku bukan kate jangan tengok cter melayu,, aku pown sepanjang cuti semester nie,, stiap rabu aku akan kluar,, tgok wayang,, dan paling mengejutkan,, dalam banyak2 kali aku tgok wayang,, skali je cter ompteh!! wah,, pity me..

sbenarnye tgok movie dah macam hobi aku,, tapi bukan cter melayu,, aku ta taw kenape,, so aku anggap jela selame nie aku support industri perfileman negare,, cehwah.. klo dibuat survey,, ramai,, macam 90% kate ''ape barang pegi wayang tgok cter melayu'',, haha,, tak,, bukan aku kate,, ramai org kate.. tapi mase aku kluar,, cter melayu gak yg aku tgok,, yg betol2 aku na tgok cter melayu artu cter ''hantu kak limah balik rumah'' je,, tapi aku tade hal sangat cter laen ue,, cume terkilan,,haha..

ditanye kpade seorang ini,, dye kate ''cter ompteh skunk main download je,, tayah tgok wayang nie sume'',,haha..

so,, ape pendapat korang?? cter melayu ke ompteh yang korang prefer?? ade alasan?? komen la,, stiap komen akan dilayan..:)

tiket mak ayah aku kot,, aku tgok ari rabu je,, RM6


2 comments:

nawanajib said...

cite ko tgk tu best x? org kata best. btl ke? bg rating dan sebab kenapa best? haha.

prefer tgk crte kartun org putih. serious best. mcm rapunzel. kalau lawak/seram je tgk wyg bru feel. kalau x dload je. haha

akuamir said...

hah?? jap,, bole ko repeat yang ''seram baru feel'',, ape betol ke ko cakap nie?? haha,, ingatkan ko ta layan cter seram..

cter ue cter mamat khalid la,, biasenye cter dye best,, tapi to be honest,, aku ade kecewe tgok cter nie,, pasal ta sebest yg aku pker,, lagipown,, ade mengarut cter nie,, bla bla bla