Tuesday, December 21, 2010

bez ke T-SHIRT round neck??

Salam selamat kepada semua pembaca,, salam sejahtera.. aku semalam chat la ngan sorang nie,, dye kate,, dye suke bace blog,, tapi blog pasal fesyen la,,hahha.. aku pown terpker la na tulis berkaitan dengan fashion,, tapi bukan la betol2 fesyen,, just nak bicare tentang T-SHIRT nie je,, bukan nak jual tudung,, bukan nak jual T-shirt keyh,,hehe..


ade yang benci dan cukup menyampah bler napak budak2 town skunk yang pakai T-SHIRT murahan ue,, macam cap ayam lah,, gambar tengkorak,, tah macam2 care la pembuat baju skunk nak kasi laku jualan dorang,, budak2 pown klo dah pekenan,, beli jela,, dalam kemampuan je KOWT,, haha.. contoh baju yang biase kite napak budak2 skunk pakai macam baju bawah nie ha,,


ha,, dah biase tengok kan?? haha.. bagi aku,, klo betol2 ikhlas la nak sayang parents,, bukan camni lah na tunjuk,, sebok bgtaw org lain ''saya sayang mak'' dengan care org bace ape ade kat baju kite,,isk2.. tapi kan,, aku sebenarnye ta menampah pown ngan baju2 macam nie sume,, coz bagi aku,, ade je baju2 yang SIMPLE je,, ue yang buat pakai pown sedap,, org tgok pown sedap,,haha.. lpas ue,, ade jugak la baju2 simple yang dorang buat berdasarkan cite2,, or movie2 yang femes,, nak kasi laku kowt,,haha,, tapi macam nie dapat sambutan jugak.. tgok lah..
sesame street pown dijual,, yang superman ue macam faizal tahir punyer,,heheh


ha,, yang pasti aku banyak gak jumpe org pakai baju transformer macam dalam gambar ue,, tapi aku ta minat sangat la macam ue.. tgok jugak la cam mane design nye,,haha.. k lah,, korang malas punye na bace panjang2,, so aku letak la pic trahir,, yang aku rase baju nie semart..(•̪●)

6 comments:

nawanajib said...

aku suke baju elmo :D

akuamir said...

oh owh..
baju ELMO....
yang mane??=,=
meh gambar,,hehe

nawanajib said...

sesame street tu elmo lah hahaha

akuamir said...

oh yee...
lupelah,,hehe..

Anonymous said...

mer aq ade 2 gasan kt ko..
ko kne bwt mlm ni gak..
ko bwt bju kls kite...
yg penting ade..
make u thing 2..
aq suke ayt 2...

akuamir said...

gilo hang!!!
mane la aku geti wat design seyh..