Monday, December 20, 2010

(o.O) Say What?

chet,, lagu lonely day dimainkan..
♫♫ d(^_^)b ♫♫

tut.. tut....

kenapelah aku gatal2 nak buat blog lagi?? ha,, kan dah putus konpius mius nak tulis ape kat sini,, aku bukan pandai nau nak menaip2 cerite,, takat copy paste ue pro lah,,hehe..
habis klo keje hang dok bace blog orang hari2,, tunggu di update je,, baik hang buat skali naa..


BAH,,
keje umah pown ta complete 100%,, dok tambah keje kat komputer plak lagi.. mmg hancur klo ta brubah 2011 nie,, arap2 cam waktu form 3 dlu la..

FLASHBACK:











FORM 2~ pergh2,, ape nak jadi aku nie?? fail sains,, tade A,, nie dah la pekse hujung tawon,, ta sampai setahun lagi nak PMR,, tapi alah.. rileks suda,, paling2 pown ramai lagi yang dok kelas2 bawah ue GENTLE je sume fail,,haha..tapi naik form 3 aku brubahla seberubahnye,, BAH,, bertukar habis.. dari tade a,, dan fail sains,, buat kali pertame kalinye aku dapat 6A dalam hidup aku dalam 1st exam,, mmg la sikit je, tapi kan ke satu peningkatan mendadak ue kan kan KAN??


FORM 3~huih,, ade program pelajar harapan,, ade 40 org terpilih,, aku ta dapat.. al maklumlah,, baru masuk form 3,, tawon lepas tade A,, sape na pandang,, tapi time form 3 dah oke,, tros pengetue amek aku jadi menti dye.. org lain dapat cikgu2 jadi mentor,, aku pengetue sendiri amek aku jadi menti dye,,haha..
na kate bangge tadela,, banyak gler le keje dye bagi,, beratus2 stiap satu subjek,, asal masuk kelas aku je,, dye minta aku kluarkan segale keje2 dye,, huih,, seb bek da rajin..













BEGITULAH FLASHBACK SAYE

hurm,, orang cakap PMR ta same ngan SPM,, PMR belajar last minggu pown bole dapat 8a,, tapi klo SPM,, 2 tawon pown belom tentu,, cikgu pown asik cakap jangan samekan,, isk2,, camni nangis ta berlagu la klo berterusan result camnie ye tak??
taw ko pandai bole r..

No comments: