Sunday, May 1, 2011

BURUK SANGKE



videokeman mp3
Complicated – Avril Lavigne Song Lyrics

hah,, artu ade 5 minit time prs,, oke minta maaf memang mengarut dan hipokrit.. na suruh orang pker positif,, amazing mind bagai,, aku sndri ta betol,,haha..


and lagi,, aku ta ready arh,, spontan yang mengarut,,ahakz.. papepown aku dah lepas and apsal ramai bandingkan dengan ''batu''?? annoying betul.. (=,=)


hah,, tadi kuar bandar hilir,, orang yg ajak aku kluar yang ta datang,, aiseh.. yg len yg datang.. aku sampai pkol 11.30,, mmber sampai pkol 2,, mmg,, mmg aku saje je na tunggu lame ye tak?? and yeah jumpe ex-homeroom,, irfan sahar yg nampak aku dlu kat depan MP,, ceh wah dye jalan ngan mimi macam tersisih je yatt kat blakang,,wakaka..


itu pasal lah aku serik dah kluar ngan pasangan yang na kluar same.. kang mesti rase tersisih... huh,, len kali yatt,, klo ko na teman mmber,, ko kene bawak laki skali jadi kawan,,klo ta ksian org tgok,,ahakz..


aku jalan ngan dorang ke wayang MP,, pasue ke wayang DP,, pasue dorang nak ke bowling,, aku blah ngan mmber aku g wayang MP,, cter THOR,, watdef,, best gak doe... tgok 3D,, harge rm17,, kopak sket ah..
tape then mmber blanje makan,, :)
oh aku tampak bahagia makan kentucky free,, muhahaha (evil side of hariri)


p/s: maap sesape yang menempah brg,, aku ta jumpe ah..