Thursday, November 29, 2012

pempuan mane siaa ushar macam tu? =_=

tadi gua hangout hometwon, DP MP,, patu petang sblom balik tu sempat lepas karaoke JAMBAN ngan hariz ngan nabil sebentar,,



tetibe bilek sebelah tu ade pempuan 2 orang masuk 'jamban' sebelah dye ushar gile gile kami, muke die lekatkan kat cermin tu, kenyit kenyit! ya ALLAH, bukan tergode, seram  sejuk aku.. dah la nabil tu biro dakwah kat MRSM mase mude mude dulu, ade hati ngorat die, kihkihkih..

cam ni la 'jamban' nye..


aku syak 'pelacur' cari pelanggan kot, aku syak je la,, muke tak buruk la..

patu biler kami dah habis nyanyi, dengan gune microphone dari 'jamban' die, die kate"awak awak, saye  nak mintak nombor" memang jelas la, 'jamban' tu suare boleh tembus tembus,kahkah.. aku yg tengah pegang mic, balas "nombor?! ^%@%$^%" patu kami gelak sakan dan berlalu pergi, nasib baik die tak kejar.. pheww -_-

xoxo :D

7 comments:

aku HaniAsyira said...

erkk... ada jugak cam tu yea.. hot stuff agaknya ko ni

akuamir said...

bukan,, ni pempuan jenis cari pelanggan nii.. serius la, kami mane hot, cool toksah cakap la,haha

aku HaniAsyira said...

yeke?? xpenah jumpa org mcm ni lagi.. erkk..

CekbOlat-bOlat said...

giler tak maluuu . hahahaaa.
kau hensem sgt mungkin ?

akuamir said...

bukan ushar aku tuu, usyar nabil kot

Rapunzeel Cikilolo said...

hahaha, suara ko sedap dalam jamban tu?

Cik Nur said...

errkk...seram sejuk juga dengarnye..!
siapakah mereka..?hihihi