Thursday, February 3, 2011

bulan satu yang agak indah nian

-angin sepoi2 bahasa-

melaka
sbulan dah berlalu,, bulan 1 yg bg aku,, best!!
sebab ape? banyak bende berlaku,, dan penambah perise nye lagi,, aku jadi president kelas yg membolehkan aku ke pejabat stiap pagi and meet people!! start the morning with a smile,, GIRL..hoho

spanjang bulan 1,, aku
-di recoment masuk group sidang ridaksi
-sekelas ngan budak pakar2 BI,, (sangat down lah aku t)
-jumpe org yg mampu buat aku tersenyum klo dye senyum:)
-acting such a short drama,, edited by hazirah,,hua hua(KEEPIN TOUCH drama mate,, hazirah,, puteri,, ryshal,, farhana,, amir)
-development of friendship
-dah mampu bangun awal..
-adek gurl bakal daftar maktab AG
-no girl in my excel,,haha

and,, tak ingat la ape ade lagi,, ''the thing is,, its bright purple'',, make you thing!!,, adios people!! camne bulan satu korang??



4 comments:

Muario said...

spe dak ue??yg mampu wt kao trsenyum??gtawu aku

akuamir said...
This comment has been removed by the author.
akuamir said...

apsal??
ko nak mara dye ke??
haha

akuamir said...

kerani am kot..