Tuesday, December 27, 2011

apeke pelik benau orang dalam FB nie??

salam blogger,, harinie gua nak tergelak pkir tah hape2 la dak facebook nie na kaco anonymous macam gua,, kang gua tipu duit korang kang,, nak?? kang ade lah yang kata gua tak bertanggungjawab,, gua mungkir janji janji manis.. cakap gua jantan tak gune.. macam gua tak tau je ayat2 tu sume korang curi dari dialog cerekarama,, gua dah hafal skrip la geng!!



*********************

direct to the point,, aku main approve je sesape yang add aku lah kat FB,, maybe kawan aku mase satu tadika dlu yang add,, aku mungkin dah ta ingat name dye,, so,, aku approve je.. lagi satu aku kurang kesombongan,, klo org chat aku pown layan balik,, tapi takat yg perlu sebab aku tahu mcm2 care penipuan dalam FB,, maklumlah,, seorang anggota polis bahagian penipuan berada dalam rumah gua,, sebenarnye rumah beliau..

nak dijadikan drama,, dorang2 nie,, bukan takat na chat je,, sah2 nak melebih,, giler do,, bole gile camni,, seb bek dye chat aku,, klo dye chat kau,, habisla kau.. layan la beberape contoh nie..


pergh2,, kalau lemah mampus

hah,, melampau ek,, tapi alhamdulillah aku tanye tu saje jek,, then aku said bye bye! gila.. nasib aku tak macam korang..


ape pelik benau permintaan nie?

yang nie paling aku heran,, apehal lah buang tebiat nak abg angkat bagai,, aku bukan kenal kau pown,, aku pown dah ade adik la geng.. perempuan lagi,,haha..


the most gugup part

LOL,, ta bole bla,, dye salin skrip drama melayu,, then berharap aku tau sambungan skrip tu,,haha.. so,, lepasnie,, taknak ah layan kejadah hapenye klo tak kenal,, kang ade la kluar kat status org "harap je friend kat facebook,, tapi sombong2 melaka".. biarlah,, aku tau sebenarnye dye nek cakap belaka,, bukan melaka..

p/s: sori, tapi aku tak dedahkan name korang.. ta geti camne na tutup gambar ue..

20 comments:

Honey Kumicky said...

pelik2...tp lau rakan blogger yg add ok gak kan...

akuamir said...

haha,, itu yang bagus.. budak2 blogger baik2 kan,, ;D

Cik Aini Lavender's said...

alah biar lah..dia tingin nk buat keluarga angkat la tu...kang nti x terangkat baru tahu =)

محمد رازيق said...

haha.. lantak depa la. janji kita tak buat keja x elok.. salm kenal bro, free2, jmput singgah blog.

akuamir said...

@lavender's--> haha,, sanggup plak dye nak angkat..

@muhammad--> ye salam kenal,, jangan hang pown minta yg lelebih suda,,haha.. oke no hal sekarang gua lawat!

farok313 said...

ya Allah teruknye dunia sekarang..

akuamir said...

isk isk isk.. nasib kawan blogger sume bole harap,, :D

Niena Sofea said...

siyezly rse mcm nak gelak .. hehe ..

Niena da follow .. thnxs singgah blog Niena .. =)

Awna Jiban said...

Teruknya. dah xde maruah ke? buat malu perempuan je.

akuamir said...

@niena--> gelak jelah,, tak salah..

@nawa--> nasib baik aku bukan prempuan,, so tak buat malu aku,,haha..

Cik Bhulat said...

hurm..mcam2 hal la fb punya orang..adoi la...

p/s : sy balas kunjungan =]

akuamir said...

agak pelik di situ..

nurmujahidah said...

pergh,, hotnye dye,,, hahhahaaa,, ape yang comment tak pahm tu, aish,,, muja lak tak paham,, :D

Shida Irni said...

Tak sangka ade jgak org desperate mcm tu -__-

Haha :D

akuamir said...

@muja--> takdelah sampai hot,, tapi tak cool lah

@shida--> sampai aku yg tertekan,,bhhaha

CikMai said...

bwahahaha...hot stuff betol,,huhu

akuamir said...

haha,, dorang bukannye tgok panas tak panas,, main sebat jerkk,, :O

hAzhAz said...

bahaha, lawak gila. hot betul kau? haha.
(y)

akuamir said...

@hazhaz--> akhirnya kau melawat juga.. :) tak hot macam kau lah~

cerita dewasa said...

terlampau