Tuesday, July 12, 2011

*oh baudelaire*

di suatu tengah hari yang hening,, dalam perjalanan menuju berjumpe bulat and the geng,, terserempak lah aku dengan farhana oty, 'echa baudelaire, dian ngan syer bahau.. pertemuan yang disengajakan..


here,, here
di situ bermule nye bibip2 perbualan antara aku dan ecah,, apabila pertama kalinya beliau menegur aku,, ''kau melaka kan??'' ''yup,, bukit katil,, dan kau??''.. 

never ever spoken before,, so bermula dari itu.. jejak ke rumah malam itu, mulalah on9 and siapa chatting mate aku?? baudelaire yang ta henti2 memanggil aku amir hariri,, weird btol jarang org panggil aku name penoh,,haaha..


twitter,, :)
dan aku telah mengajarnya twitter dan blog nye yang dah unactive semenjak sign up lagi,, hua huaaaa..
her blog
*bangge kejap,, oke,, dah tak,, banyak merepek,,


p/s: atas permintaan kau baudelaire,,

6 comments:

Baudelaire said...

err..okay AMIR HARIRI terimakasih atas tunjuk ajar kau..hha:)

Anonymous said...

.....
u're welcome

yatt said...

ehem,ehem,ehem

MuaR BuDak sTiLo said...

hamboi ..haha

akuamir said...

hey, nak aku post yatt ngan muar skali ke?haha

dyg syhrh said...

amboi...=) comelnya